Protea vase arrangement designed by Fabulous Flowers with proteas and fynbos greenery
Protea vase arrangement by Fabulous Flowers, styled from an alternate angle
Close-up detail of the proteas in the Protea vase arrangement by Fabulous Flowers
Protea vase arrangement by Fabulous Flowers, side view of the proteas and greenery
Protea vase arrangement by Fabulous Flowers, ready for delivery

Protea Vase Arrangement

Sale priceR 1,250.00
CPT
delivered · incl. R89.95 delivery
Quantity:
Pickup available at Fabulous Flowers Usually ready in 24 hours

Protea Vase Arrangement

Fabulous Flowers

Pickup available, usually ready in 24 hours

18 Toffie Lane, Claremont
Cape Town
WC
7708
South Africa

+272167472068

Arranged fresh by our florists on the day of delivery · Free handwritten card with every order

Split your purchase with interest-free payments from R 208.33/m

Make your first payment today, then monthly over 2–6 months.

At a glance

  • Arranged fresh by our florists on the day of delivery
  • 5-day freshness guarantee, or we re-send
  • Same-day delivery in Cape Town and Joburg when you order before 12pm
  • Free handwritten card with your message
  • Over 5,000 reviews across Loox, Google and Trustpilot

Safe and secure payment

Pay by card, Instant EFT, Apple Pay or Capitec Pay. Every payment is encrypted and processed by Stitch. We never see your card details.

Secured by Stitch · PCI DSS compliant

250,000+ deliveries since 1999

Pairs perfectly with...

Three chocolate cupcakes lined up on a rustic wooden table in front of three white Fabulous Flowers branded boxes, each topped with a vibrant orange rose and finished with a soft icing-sugar dusting

Three Chocolate Cupcakes

R 285.00

Lindt Lindor Assorted chocolate truffle box, 4 flavours, with red-wrapped Lindor truffles on a wooden table

Lindt Lindor Cornet Assorted 200g

R 400.00

Ferrero Rocher 200g box - 16 Hazelnut Balls

Ferrero Rocher 200g box - 16 Hazelnut Balls

R 380.00

The Best Biscuits gift set with Orange, Coffee, Almond, Chocolate and Nutball biscuit packs from Fabulous Flowers

The Best Biscuits

R 350.00

Safari Softies

Safari Softies

R 1,295.00

Steenberg Pinot Noir Cap Classique

Steenberg Pinot Noir Cap Classique

R 560.00

Blueberry Cheesecake single-portion treat styled with fresh blue delphinium by Fabulous Flowers Cape Town

Blueberry Cheesecake

R 100.00

Cape Island Wild Coast Classic Candle

Cape Island Wild Coast Classic Candle

R 695.00

Secure checkout

Visa Mastercard Apple Pay Google Pay Capitec PayINSTANTEFT
250,000+ flower & gift deliveries since 1999

Protea Vase Arrangement: Pink and Red Queen Proteas Hand-Arranged in a Clear Glass Fishbowl Vase, the Display-Ready Centrepiece for Anniversaries, Sympathy and the South African Moments That Deserve Something Native

A hand-arranged centrepiece of pink proteas, deep red queen proteas, twisting curly willow, restio and native fynbos accents, white wax flower clusters and lush green pittosporum foliage, presented in a clear glass fishbowl vase and delivered display-ready. Every stem locally sourced from South African growers and arranged by our florists in our Claremont, Sea Point and Johannesburg studios on the morning of delivery. Proteas are the national flower of South Africa, native to the Cape fynbos, and this is what they look like when arranged with intent — sculptural, weighty, distinctly local, and ready to lift any room.

Same-day delivery available in Cape Town and Johannesburg for orders placed before 12 pm, Monday to Saturday. For recipients outside our same-day zones, we offer nationwide alternatives below.

What is in the Arrangement

  • Pink proteas — the soft pink sculptural heart, ancient and unmistakable.
  • Red queen proteas (Protea compacta) — deep burgundy, the dark anchor.
  • Twisting curly willow branches — architectural reach, lifting the silhouette above the bowl.
  • Restio and native fynbos — wispy textural elements straight from the Cape mountains.
  • White wax flower clusters — papery, intricate, the gentle softener.
  • Yellow solidago and fern-style greenery — bright contrast to the deep red.
  • Lush green pittosporum and salal foliage — the substantial frame around the proteas.
  • A clear glass fishbowl vase — round, weighty, theirs to keep long after the proteas are gone.

Stems are conditioned by our florists, then arranged in the fishbowl vase the morning of delivery. Every Protea Vase Arrangement leaves the bench at its absolute peak.

Proteas are seasonal and the exact mix shifts week to week. If a particular stem is not at its peak on the day of delivery, our florists will swap it for a like-for-like fynbos substitution in the same pink-and-red native palette. The overall feel and colour story stay true to the photograph.

Why This Arrangement Works

Most vase arrangements try to do too much — every kind of flower, every kind of colour, every kind of greenery. The Protea Vase Arrangement does the opposite. It commits to one story: South African fynbos in a glass bowl, sculptural and unfussy. The pink proteas against the red queens, the curly willow reaching up, the restio holding the wild texture, and the fishbowl letting you see every stem from every angle. It lands as a piece of permanent home decor, not a transient bunch of flowers.

Protea Vase is South Africa in a glass bowl. Pink proteas against red queens. Curly willow reaching up like fynbos in the wind. The arrangement that brings the Cape mountains indoors and asks the room to slow down for a moment.

It is the arrangement we send for anniversaries with a sense of place, birthdays for him when traditional bouquets feel too soft, sympathy and funeral sends where dignity matters more than softness, congratulations for milestone moments, thank-you sends to corporate hosts, and birthdays when the recipient loves the wilder, native palette. It sits at the heart of our wider protea bouquets range, alongside the smaller proteas collection.

Vase vs Bouquet: Why Choose the Vase Format

The Protea Vase Arrangement is display-ready. The recipient does not need to find a vase, trim stems, top up water or arrange anything. They lift the lid off the box, set the vase down on a table, and the room is finished. Choose this format for offices, hotel suites, hospital recovery rooms, corporate gifts, or for anyone who would simply rather receive a complete centrepiece than a project. For the same flowers in a hand-tied wrapped bouquet, see our sister Protea Garden Flower Bouquet.

Built by Real Florists, From Our Cape Town and Johannesburg Studios

Proteas are not a flower you can fake. Anyone searching for a florist in Cape Town or a real flower shop near me who understands fynbos should be sending proteas, not roses pretending to be local. We have been arranging South African native flowers from our Claremont studio for over twenty-five years, with a full Johannesburg flower delivery network supporting same-day sends north. Two studios, the JHB depot, and over 5,000 reviews across Loox, Google and Trustpilot stand behind every arrangement that leaves the bench.

Locally Grown. Genuinely South African.

Every protea in this arrangement is grown in South Africa, mostly within a few hours of our Claremont studio in the Western Cape — the only place in the world the king protea grows natively. No imported flowers, no carbon-heavy supply chain, fewer days in cold storage. Buying a protea arrangement is one of the most sustainable cut-flower decisions you can make in South Africa. For more on why that matters, read our piece on sustainable gifts. For the wider hand-arranged range, browse our flower arrangements and flower bouquets selections.

Our 5-Day Freshness Guarantee (Proteas Last Far Longer)

Every Fabulous Flowers arrangement is backed by our 5-day freshness guarantee. If your flowers are not in beautiful condition five days after delivery, we will replace them. In practice, proteas are one of the longest-lasting cut flowers we sell — most stems hold their shape for two to three weeks in a vase, and many can be dried and kept indefinitely as a sculptural reminder. For care, read our flower care guide or our piece on how to take care of flowers in a vase.

Delivery

Same-day in Cape Town and Johannesburg for orders placed before 12 pm, Monday to Saturday. The fishbowl glass vase and the proteas are dispatched together from our Claremont, Sea Point and Johannesburg studios. For recipients outside our same-day zones, browse our nationwide gift boxes range or our silk flowers range, which includes courier-friendly silk protea arrangements that travel anywhere in South Africa in 2 to 4 business days. For a similar protea send in a different format, see the hand-tied Protea Garden Flower Bouquet, the Cape Town Protea Bouquet, the Royal Protea Flower Bouquet, or the alternative Protea Bloom Arrangement.

Pair It With

A protea centrepiece is already a statement, but a small addition turns it into a complete gift. Slip a handwritten card in with the order (free with every Fabulous Flowers send), or build the send into a wider gift with one of the boxes from our ultimate guide to gift boxes. Sending to a man? Our gift boxes for men range pairs perfectly with the protea palette, and the broader gifts for him selection has the full set of options. For anniversary pairings, read our piece on luxurious anniversary gifts by year.

Browse the Range

For the full native and fynbos range, browse our protea bouquets and proteas collections. For seasonal occasion-specific picks, see our top 10 Mother's Day gift ideas or our Mother's Day flowers range.

From Our Cape Town Studio Since 1999

We have been arranging proteas from our Claremont studio for over twenty-five years. Two studios, a Johannesburg delivery network, and over 5,000 reviews across Loox, Google and Trustpilot. The Protea Vase Arrangement is one of our most-sent corporate, sympathy and gifts-for-him orders because it carries weight, lasts longer than almost anything else we sell, arrives display-ready, and feels distinctly South African in a way no imported flower can match.

Frequently Asked Questions

What flowers are in the Protea Vase Arrangement?

Pink proteas, red queen proteas (Protea compacta), twisting curly willow branches, restio and native fynbos accents, white wax flower clusters, yellow solidago and fern-style greenery, with lush green pittosporum and salal foliage — all hand-arranged in a clear glass fishbowl vase. Every stem locally sourced from South African growers and arranged the morning of delivery.

What is the difference between the Protea Vase Arrangement and the Protea Garden Bouquet?

The Protea Vase Arrangement arrives in a clear glass fishbowl vase, display-ready, no vase to find. The Protea Garden Flower Bouquet is hand-tied and wrapped in kraft paper, with the recipient putting it into their own vase. Choose the vase arrangement for offices, hotels, hospital rooms and corporate sends. Choose the bouquet when the recipient enjoys arranging flowers themselves.

What does the protea symbolise?

Proteas symbolise courage, change, transformation and diversity. The name comes from the Greek god Proteus, who could change form at will — fitting for a flower with more than 1,400 species across hundreds of shapes and colours. The protea (Protea cynaroides) is the national flower of South Africa, native to the Cape fynbos. In an arrangement they read as strength, resilience and distinctly South African pride.

How long do proteas last in a vase?

Proteas are among the longest-lasting cut flowers you can buy. With the water topped up every second day, the vase kept out of direct sunlight and away from a fruit bowl, expect two to three weeks of beautiful arrangement — sometimes longer. After that, many proteas dry beautifully in the vase and can be kept as a permanent sculptural piece. Our flower care guide covers the specifics.

Is the Protea Vase Arrangement a good gift for him?

It is one of our most-sent birthday flowers for him and gifts for him orders for exactly this reason. Proteas are bold, sculptural and unfussy. The display-ready vase format works for executive desks, hospital recovery rooms, milestone birthdays and corporate sends with no need to find a vase or trim stems.

Is the Protea Vase Arrangement suitable for sympathy or a funeral?

Yes. Proteas are one of the most-requested flowers for South African sympathy and funeral sends because they carry dignity rather than softness, last far longer than most cut flowers, and feel rooted in the local landscape. The vase format means the bereaved family does not need to find a vase during a difficult week.

Is the Protea Vase Arrangement a good corporate gift?

Yes. The sculptural shape, dignified palette and display-ready format make this one of our most-sent corporate flower orders. We deliver to reception desks, founder offices and event venues daily across Cape Town and Johannesburg.

Do you guarantee the flowers will stay fresh?

Yes. Every Fabulous Flowers arrangement is backed by our 5-day freshness guarantee. If your flowers are not in beautiful condition five days after delivery, we will replace them.

Can the Protea Vase Arrangement be delivered same-day?

Yes, in Cape Town and Johannesburg, for orders placed before 12 pm Monday to Saturday. We dispatch from our Claremont, Sea Point and Johannesburg studios.

Do you deliver the Protea Vase Arrangement nationwide?

No — the water-filled glass vase combined with the weight of proteas does not travel safely by courier. Same-day delivery is restricted to Cape Town and Johannesburg. For nationwide sends, our silk flowers range includes high-quality silk protea arrangements that ship anywhere in South Africa in 2 to 4 business days.

Is the fishbowl vase included?

Yes. The clear glass fishbowl vase is part of the arrangement and is theirs to keep. The vase becomes a permanent piece of home decor long after the proteas are dried or pressed.

Where do the proteas come from?

Every protea is grown in South Africa, mostly within a few hours of our Claremont studio in the Western Cape — the only region in the world where proteas grow natively. This keeps the carbon footprint low and the vase life longer (fewer days in cold storage). For more on why that matters, read our piece on sustainable gifts.

Is the Protea Vase Arrangement a good Mother's Day gift?

Yes, especially for mums who love wilder, more sculptural flowers over traditional pastels. See our top 10 Mother's Day gift ideas for more send options, or our Mother's Day flowers range.

Can I add a card or chocolates to the Protea Vase Arrangement?

Every arrangement leaves the studio with a free handwritten card carrying your message. Chocolates, non-alcoholic champagne and other add-ons can be selected at checkout.

Can I order more than one Protea Vase Arrangement for a corporate or event send?

Yes. We deliver multiple Protea Vase Arrangements daily to corporate reception desks, hotels and event venues across Cape Town and Johannesburg. Email info@fabulousflowers.co.za for orders of five or more.

Customer Reviews

Overall rating: 4.8 / 5 from 55 reviews.

Customer photo review of Protea Vase Arrangement

My friend loved the flowers that you made for her. You also sent me a lovely photo before you delivered them, which was very kind. They looked gorgeous. Excellent service, thank you. I will definitely recommend.

Protea Vase Arrangement

Store owner replied: Dear Gail Thank you so much for the great review and your kind words. We are over the moon that your friend loved her flowers. We are so grateful for the support and look forward to creating for you in the future. The Fabulous Flowers Team🌹

Customer photo review of Protea Vase Arrangement

I bought some beautiful Proteas as a gift, My friend messaged me saying she had never received such a beautiful bunch of flowers before I made a mistake with the delivery address but Melissa was very kind and understanding and the flowers were delivered the next day Wonderful service, Amazing flowers and gifts, Very reasonable prices Would highly recommend Thank you once again, Will definitely be shopping here again

Protea Vase Arrangement

Store owner replied: Dear Ross Thank you so much for the amazing review and for sharing your experience with us. We are so happy that everything worked out and the delivery was a success. We appreciate your support and look forward to creating for you in the future. The Fabulous Flowers Team🌹

Customer photo review of Protea Vase Arrangement

It was very easy to order and pay and the beautiful flowers arrived within a few hours.

Protea Vase Arrangement

Store owner replied: Dear Penny Thank you so much for the great review and for sharing a photo. We appreciate your support and look forward to creating for you in the future. The Fabulous Flowers Team.

Customer photo review of Protea Vase Arrangement

Thank you very much the bouquet was splendid lovely match of colours. Love protea

Protea Vase Arrangement

Store owner replied: Dear Aase Thank you so much for the great review. We are so happy that the flowers were loved. We look forward to creating for you in the future. The Fabulous Flowers Team.

Customer photo review of Protea Vase Arrangement

My daughter loved protea arrangement! I have never been disappointed when ordering from you! Thankyou!

Protea Vase Arrangement

Store owner replied: Thank you Patricia. We appreciate the heart warming and reaffirming words. We look forward to creating fabulous things for you again soon. Warm wishes, The Fabulous Flowers team.

Customer photo review of Protea Vase Arrangement

Classic case of expectation versus reality. Expectation: Variation. Different colours of proteas, variation in green foliage, some bare sticks, like in the website picture. Reality: Basic proteas, single colour. Some greenery. Does not look like the website picture. Just a vase with some proteas.

Protea Vase Arrangement

Store owner replied: Hi Jacques, We are so sorry this was your experience of us. We normally would reach out to the client if there is any shortages of any flowers to ask if we can use alternatives and send photos for approval before delivering. We apologize that due process was not followed and we dropped the ball on this one. We are sending you an email now to see if we can find a way to fix this. We are grateful for your business and appreciate your honest review. Warm wishes, The Fabulous Flowers team.

Customer photo review of Protea Vase Arrangement

Fantastic service. Friendly efficient service Will definitely support again. X

Protea Vase Arrangement

Store owner replied: Dear Genee Thank you so much for the great review. We are over the moon that you were happy with the flowers and the service. We look forward to creating for you in the future. The Fabulous Flowers Team

Everything perfect like always,thanks so much

Protea Vase Arrangement

Store owner replied: Hello Nicolò, Thank you very much for the review and for the order. We are delighted to hear everything was perfect. We appreciate your feedback and are so grateful for your continued support and business. We look forward to creating for you again soon. Warm wishes, The Fabulous Flowers team.

Great experience!

Protea Vase Arrangement

Store owner replied: Hi Tanya, Thank you so much for the order and wonderful review. We are delighted to hear your experience was great. We appreciate the feedback and are so grateful for your business. We can't wait to create for you again. Warm wishes, The Fabulous Flowers team.

I am disappointed that the flowers that were available and delivered were not proteas -which is what I ordered. If proteas were not available because they weren’t in season, they should not have been shown as an option on your website. That’s false advertising!

Protea Vase Arrangement

Store owner replied: Dear Howard We are so sorry that we could not supply you with the proteas for your order. Unfortunately, we were promised a last delivery of proteas before the end of the season, that is why it was available on the website but unfortunately, they did not arrive. I am not sure I would say false advertising but I do understand that what you order is what you expect, flowers don't always allow that as they can be available one day and not the next due to seasons, weather, suppliers and we just have to each time offer the best customer services to ensure the client has options. While we appreciate that you gave us the go ahead to create something else, we will do better in future to try and ensure we can work the website according to what is available. We appreciate your support and look forward to creating for you in the future. The Fabulous Flowers Team.

Great service!

Protea Vase Arrangement

Store owner replied: Dear Jonah Thank you so much for the review. We appreciate your support and look forward to creating for you in the future. The Fabulous Flowers Team.

Ordered flowers all the way from Canada for friends in Belville. Worked great, very happy with the product and service!

Protea Vase Arrangement

Store owner replied: Hi Daniel, Thank you so much for the love, all the way from Canada. We are delighted you love our product and service. We are grateful for your business and support. Looking forward to serving you again soon. Warm wishes, The Fabulous Flowers team.

My best friend lives in Cape Town and I’m in Canada, so it’s not the easiest to send sweet gifts, but this was such an easy and great experience. Would highly recommend! Thank you!

Protea Vase Arrangement

Store owner replied: Dear Laura We are so grateful for the order and that we could deliver something special to a friend while you are so far way. We look forward to creating more for your friends and family in the future. The Fabulous Flowers Team.

Just gorgeous and much loved by those who received them. Thank you.

Protea Vase Arrangement

Store owner replied: Dear Hazel Thank you so much for the great review. We were so happy to be a part of spreading the love to your loved ones. We appreciate your support and look forward to creating for you in the future. The Fabulous Flowers Team

Leaves had wilted within a day may be better to go full fynbos than have leaves that don't last.

Protea Vase Arrangement

Store owner replied: Dear Mark Thank you so much for the feedback. We are so sorry that the leaves did not last and really appreciate that you let us know and will make the changes. We look forward to creating for you in the future and will do better. The Fabulous Flowers Team

Thank you for the amazing arrangement, the birthday girl absolutely loved them.and being here in Gauteng I knew I could count on you to make it a memorable day

Protea Vase Arrangement

Store owner replied: Dear Traci, Thank you so much for your kind words! We’re so happy to hear that the birthday girl loved the arrangement. It’s always an honour to help make someone’s special day even more memorable, especially when sending love from afar. Thank you for trusting us from Gauteng to deliver something beautiful. We look forward to creating for you again soon! The Fabulous Flowers & Gifts Team

Protea bowl arrangement was fresh and beautiful. When driver arrived to deliver our family were out so he phoned to see where they were. He then delivered proteas to a nearby restaurant. Now that's what I call service. Thanks Fabulous Flowers for a beyond expectation experience

Protea Vase Arrangement

Store owner replied: Dear Barbara, Thank you so much for your kind words and for sharing your experience with us! We’re delighted to hear that you loved the Protea bowl arrangement and how fresh and beautiful it was. We're especially proud to hear that our driver went the extra mile to ensure your delivery reached its destination. That’s the level of service we strive for every day! Thank you for trusting Fabulous Flowers & Gifts. We’re so glad we could exceed your expectations and help create a special moment for your family. Warm regards, The Fabulous Flowers & Gifts Team

Beautiful arrangement, the recipients were very happy!

Protea Vase Arrangement

Store owner replied: Thank you, Lisa! We’re so glad the Protea Vase Arrangement was well received — it means the world to us that it brought joy to the recipients! 🌿💐 Melissa and the Fabulous Flowers & Gifts team 🌸

Gracious and perfect for the recipients. Thank you

Protea Vase Arrangement

Store owner replied: Thank you, Janie M.! We're so glad the Protea Vase Arrangement was just right for the recipients. It’s always a pleasure to be part of your thoughtful gifting! 🌸💐 Melissa and the Fabulous Flowers & Gifts team 🌸

The flowers were very beautiful and Melissa helped me a lot. I changed the Order Date and the adress very spontaneously and Melissa replied fast and everything worked out accordingly. Thank you!

Protea Vase Arrangement

Store owner replied: Hi Vera, Thank you so much for your wonderful feedback. We're delighted to hear that the flowers were beautiful and that Melissa provided excellent service. Thank you for choosing us, and we look forward to serving you again.

These were sent to my Mom for her birthday and she absolutely loved them. Everything from ordering to delivery was perfect. My best online delivery service😍

Protea Vase Arrangement

Store owner replied: Hi Lisa, Thank you for your kind words. We're thrilled that your mom loved the flowers. We appreciate your support and look forward to creating something special for you again in the future.

This was a thank you to my sister and she really loved the arrangement. I have now used Fabulous Flowers several times from the UK. Ordering is easy, delivery is on time and the arrangements beautiful.

Protea Vase Arrangement

Store owner replied: Dear Victoria Thank you much for the amazing review. We are delighted that we can assist you with send flowers and gifts while you are so far away to your loved ones in South Africa. We appreciate the kind words, the support and look forward to creating for you in the future.

The recipient of this stunning protea arrangement was absolutely delighted and loved it Thank you Fabulous Flowers. ❣️🌹❣️

Protea Vase Arrangement

Store owner replied: Dear Maureen Thank you so much for that beautiful review. We are so delighted that the recipient loved what they received. We are grateful for the suppport and look forward to creating for you in the future.

The arrangement was beautiful. Lovely fresh proteas and the fynbos made this a great display in the glass vase

Protea Vase Arrangement

Store owner replied: Thank you so much for taking the time to share your experience. We love the feedback. We are so delighted that you were happy with your arrangement. We appreciate the support and look forward to creating for you in the future.

Ordered same day and the delivery was so quick, flower arrangement was gorgeous. 10/10

Protea Vase Arrangement

Store owner replied: Dear Nan Thank you for talking the time to do a review. It means alot to us that you shared your experience with others and were happy all round with our service. We appreciate your support and look forward to creating for you in the future.

Ordered from abroad, delivered locally as promised. Excellent!

Protea Vase Arrangement

Store owner replied: Dear Peter Thank you for sharing your experience with others. We are so happy that we could deliver for you while you are so far away. We appreciate the support and look forward to creating for you in the future.

Ower all I'm 80% happy with the flowers and the look of it. Sadly it was clear the proteas was on their last leg leaving the shop for delivery for my mom's birthday. What I'm saying the lifespan was limited specialy if you pay top R750 and then go ahead to tip R200 plus delivery total R1185. I expected details and lifespan to have been your focus. That said it was beautiful

Protea Vase Arrangement

Store owner replied: Dear Juan Thank you for taking the time to send us feedback on your order that you placed. We appreciate it. We are so sorry that the proteas did not last as long as you expected. The proteas that you received on the 1st of July came in the evening before and were still closed. I am not sure why they did not last but would like to ask if you have a moment, you may send a picture of what they look like so we may take it up with our suppliers and try and fix this. We appreciate that you mentioned that your saw the beauty in our work. We hope to hear from you soon and make this a 100% happy transaction.

Gorgeous flowers & lovely staff. From placing an order online it took literally 2 hours later for a delivery! Outstanding.

Protea Vase Arrangement

Store owner replied: Dear Lesley, Thank you for your lovely review. We really appreciate the feedback and look forward to creating for you again.

Another beautiful arrangement, you never disappoint. Thank you!

Protea Vase Arrangement

Store owner replied: Dear Heidi. Thank for the great review and all the support. We appreciate you and look forward to creating for you in the future.

Ich habe von Deutschland aus den Strauß "PROTEA VASE ARRANGEMENT" an jemanden in Kapstadt verschenkt. Die Person hat mir ein Foto geschickt. Der Strauß sah dem im Onlinekatalog sehr ähnlich und wurde schnell und gut geliefert. Ich habe schon ein paar andere Anbieter ausprobiert, bevor ich fabulousflowers entdeckt habe. Die anderen Lieferanten waren allesamt enttäuschend. für mich kommt kein anderer Anbieter mehr in Frage.

Protea Vase Arrangement

Sent to my daughter who sent me a photo on receipt. I was very happy with my choice thought it beautiful.

Protea Vase Arrangement

I bought these for my aunt's birthday. She absolutely loves South African flowers and fynbos. This arrangement was therefore ideal as a gift for her. The proteas are large and pretty, complemented by the fynbos surrounding them, making the bouquet appear very natural.

Protea Vase Arrangement

Beautiful flowers and great service. I highly recommend.

Protea Vase Arrangement

Was a lovely arrangement. Have ordered a further flower arrangement for today so says it all

Protea Vase Arrangement

As beautiful as the images. Always wonderful to know Fabulous Flowers always deliver on quality. Thank you 🙏🏼

Protea Vase Arrangement

Easy to order, on-time delivery, and beautiful flowers. Thank you!

Protea Vase Arrangement

Incredible proteas and beautifully arranged! In addition to the wonderful flowers, the staff were so helpful and friendly! Will definitely order through Fabulous Flowers again.

Protea Vase Arrangement

This is the third arrangement I've ordered in the space of two months. My mother has been absolutely delighted with all three which were beautiful. They have all lasted very well as the flowers were fresh. I will definitely continue to use Fabulous Flowers.

Protea Vase Arrangement